Back from PKRA Tarifa, Spain !!


Tarifa is a fantastic place! We had 10 days of competitions Tarifa Pro Kite Tour 2014, with wind showing up earlier or later every day!

Tarifa cóż za fantastyczne miejsce! Mieliśmy 10 dni zawodów Pucharu Świata, z wiatrem który pojawiał się prędzej czy później każdego dnia!

10625029_785056671537720_2041349320380314832_n

 

There was Kitesurfing Armada Guiness Record Race, Big Air, and Freestyle, everybody could find something he likes the most 🙂

Na wodzie codziennie coś się działo: bicie rekordu Guiness’a Kitesurfing Armada, konkurencje Big Air – czyli najwyższe skoki i Freestyle – ewolucje z wielką mocą w powietrzu , każdy mógł znaleźć coś dla siebie i zakochać się w kitesurfingu od samego patrzenia !

katarzyna lange kiteboarding (3)

The spanish atmosphere was nice and relaxing, we had a great time in Gisela Pulido Pro Center, where the riders lounge was. The only disadventage of that part of the beach is very long distance from thr water, there’s a long walk from the center till you get to the beach, so once we got to the center we were chilling out there for a while 😉

Hiszpański klimat był bardzo przyjemny, czasem przesiadywaliśmy w Szkole Kitesurfingu Giseli Pulido gdzie mieściła się strefa dla riderów. Jedynym, dużym minusem tego miejsca była odległość bazy od plaży, trzeba było przejść spory kawał by dotrzeć do wody dlatego też korzystaliśmy z chill room’u godzinami, dopóki nie zawiało.

katarzyna lange kiteboarding (7)

Once the competitions started we had spanish Trials, then normal Trials – it all lasted a bit, and because I was already seeded, I had to wait for Main Event a bit.

Zawody rozpoczęły się od pierwszego dnia Eliminacjami dla Hiszpanów, potem zaczęły się normalne Eliminacje, a że byłam już rozpisana w tabelce Pierwszej Eliminacji, to na swoje hity musiałam czekać do początku Głównego Eventu zawodów.

katarzyna lange kiteboarding (2)

I had lots of sessions, but didn’t make it far up the ladder, as I had a problem in my first heat, cause right after crashing blind judge I got lots of seaweed on my lines (later I was told it’s typical here while on-shore winds) , and the relaunch was impossible, I’ve been fighting for 3 minutes to get rid of it and when I finally had my lines clear it was too late to score well. Athough the conditions were perfect – light on-shore Poniente wind ( I was with my 12m 50/Fifty kite ), pretty calm and flat ocean… I really regreted that kite crash.

Sporo dni spędziłam na wodzie, ale nie udało mi się wdrapać wysoko drabinką zawodów, bo miałam spore utrudnienie w hicie, gdyż przy pierwszym wywróceniu się na moich linkach zawiesiło się mnóstwo glonów (potem dowiedziałam się że jest ich pełno przy wietrze do brzegu..), co spowodowało że nie mogłam podnieść latawca, linki były za ciężkie a pozbycie się glonów zajęło mi 3 min, z 7 min hitu, więc już nie zdążyłam nadgonić za dużo.. A i tak przegrałam o tylko 2 punkty. Szkoda mi tego hitu, bo warunki były świetne, słaby, równy wiatr ( płynęłam na latawcu 50/Fifty 12m ) , spokojny ocean…

katarzyna lange kiteboarding

In doubles I lost in first heat because my last trick which was pretty sketchy as I landed almoust at the beach, but would be well pointed, unfortunately was the 13th trick, so I’ve overperformed 😉

A w podwójnej eliminacji nie przeszłam pierwszego hitu, ponieważ nie dostałam punktów od sędziów za ostatni trick, który był całkiem dobry, wylądowałam go prawie na plaży ale pod kontrolą, okazał się moim 13-tym trikiem, w związku z czym, zrobiłam ich aż za dużo !!

katarzyna lange kiteboarding (10)

Great job of Karolina Winkowska, winning her 5th event this year !!

It’s not an end!! Tomorrow I’m flying to Brazil to compete in PKRA Barra Grande in Brazil, so stoked !! Later I’m staying in Cumbuco, running kite camp, feel free to visit us at Cumbuco Kite Camp  🙂

Natomiast słowa uznania należą się Karolinie Winkowskiej która wygrała swój piąty event w tym roku !!

A najlepsze że to nie koniec !! Jutro wylatuję do Brazylii, by wziąć udział w Pucharze Świata w Barra Grande, Brazylia, nie mogę się doczekać !! A zaraz po zawodach jadę do Cumbuco, gdzie prowadzić będę szkolenia kitesufingowe, zapraszam wszystkich na  Cumbuco Kite Camp 🙂

brazylia kursy kitesurfingu kite crew

In the meantime at Tarifa we had photoshooting for the Saudade Nobile 2015 catalogue, check it out at www.nobilekiteboarding.com!

W międzyczasie w Tarifie mieliśmy również sesję zdjęciową do nowego katalogu Saudade Nobile 2015 , możecie obejrzeć całą kolekcję na stronie www.nobilekiteboarding.com

IMG_1181

Greets! Pozdrawiam!

Kasia Lange 🙂

 

 

Leave a Reply

