Hello world!


Welcome to my site !

I’m professional kiteboarder. I spend 360 days/year kitesurfing and it’s my biggest passion:)

I’m going to post all recent news about me and my kiting, where am I going to ride, when and where are next competitions, who supports me, what gear I use, what new tricks have I learnt, etc. I’ll be updating informations about travels, competitions, trainings, and photos in Archives, so stay tuned !

Witajcie na mojej stronie !

Jestem profesjonalną kitesurferką, spędzam 360 dni w roku pływając, a sam kitesurfing jest moją największą pasją:)

Będę tu umieszczać wszystkie ważne informacje na temat tego co robię, dokąd się wybieram, kiedy i w jakich zawodach mam zamiar uczestniczyć, na czym pływam, kto mnie wspiera, czego nowego się nauczyłam itp. Będę również uzupełniać Archiwum o poprzednie wyjazdy, zawody i treningi, łącznie  ze zdjęciami, więc zapraszam do przeglądania strony !

Odwiedzajcie Galerię, Wyniki, oraz Nowości do woli!:)

Leave a Reply

